torsdag 22. mars 2012

Vår i lufta!

Etter å ha blogget i ca halvannet år på engelsk, synes jeg det er på tide å blogge på mitt eget morsmål også! :-) Denne bloggen har ikke fått det utseendet jeg ønsker riktig ennå, men jeg jobber med saken ....

Våren er endelig kommet, så da er det vel naturlig å begynne bloggen med noen vårkort. På alle kortene har jeg brukt blomster fra mitt eget stempelfirma, Naturligvis! Fra slutten av april kan du finne stemplene mine til salgs hos Scrappiness i Sarpsborg, og på hobbymessa Scraporama 21.-22. april kan du oppsøke standen til Scrappiness og hilse på - jeg sitter på standen deres store deler av lørdagen og viser en fiffig teknikk.


Blomstene er stemplet med Distressblekk.

Her er et nærbilde av blomsten i midten som jeg klipte ut og festet med limputer for å få litt dimensjon på kortet. Bladet er fra det stempelsettet til Naturligvis! som heter noe så artig som Bla', bla', bla'! (Ja, jeg synes iallefall det er en artig tittel... som jeg har funnet på helt selv! *s*)




På dette kortet har jeg brukt en stor tags og stemplet blomstene ut mot kanten, for deretter å klippe langs konturene. Distress er brukt her også:

Tekststempel fra Scrappiness.


Og til slutt et kort som er super-enkelt å lage! Stemple to blomster med Distress, tegn deretter ramma rundt med en svart, vannfast tusj og fargelegg streken med en grønn tusj. Stemple teksten med vannfast, svart blekk og fargelegg denne på samme måte. Monter på kartong, pynt med litt garn, og kortet er ferdig på et blunk! 

Tekststempel fra Scrappiness.



Takk for besøket og ha en stemplefin vårdag!

PS: Legg gjerne igjen en liten hilsen i kommentarfeltet. Det hadde vært så hyggelig å se hvem som har vært innom!





:-) Bibi


{***  Ett døgn senere: 38 besøkende allerede! Fantastisk! :-)  ***}


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar